poniedziałek, 15 czerwca 2015

Dog Games summer 2015

Zawody Dog Games summer w tym roku wypadły w weekend 13-14 czerwca w Warszawie. Ja razem z Feliksem wybrałam się w niedziele, 14. Zapraszam na krótką relację i zdjęcia ;)
Na miejscu byłam ok. 10. Wtedy było dość chłodno, wiał wiatr. Potem zrobiło się bardzo ciepło, wręcz gorąco.  Gdy przybyłam zaczęło się dogfrisbee. Niestety wiał wiatr, który utrudniał przewodnikom wykonanie poprawnych rzutów. Mimo to psy i ich przewodnicy spisali się bardzo ładnie :). Następnie rozpoczął się flyball. Trwał on dość długo. Pierwszy raz widziałam ten sport na żywo i powiem, że jestem zachwycona. Psy wyrywały się do biegu, na placu było bardzo głośno, wszystkie szczekały. Potem odbyły się zawody agiraces. Po tym znowu rozpoczęło się frisbee. Nie czekałam do końca, ok. 15-16 pojechałam do domu. Jak z zachowaniem Feliksa? Oceniam je na 7,5-10. Jestem z niego dumna, bo umiał się powstrzymać, komptetnie nie interesowały go flyballowe wyścigi. Ładnie się odwoływał, nie szczekał na ludzi (z jednym wyjątkiem biegncego pana..). Największy problem był z innymi psami. Gdy jakiś przechodził obok nas Feliks od razu ciągnął do niego. Mimo to widzę duży postęp :) Mój mały sznaucerro powoli się uspołecznia! :P Pańcia taka dumna <3 Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć, śmiało można kraść, jednak nie są one jakieś wybitne :P




















        

      





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz