wtorek, 29 września 2015

Zabawkowy wishlist!


Z racji, że na razie nie mam dostępu do aparatu postanowiłam napisać taki luźniejszy post. Na psim rynku pojawiają się coraz to nowsze zabawki, trudno czegoś nie kupić. Niestety zabawki te są też zazwyczaj drogie, więc często jedynie co mogę zrobić to przeglądać sklepy internetowe i robić listę, rzeczy, które kiedyśtam chcę kupić. (Pomysł na post zaczerpnięty od Cookie the dog ) Zapraszam :D 


Piłki!
 - Hoko Lina z piłką SPEED. Nie mamy żadnej piłki na sznurku, jakoś nigdzie nie mogłam
  znaleźć ciekawej. Fajna, nie droga, poręczna. Na pewno   niedługo dołączy do naszej    kolekcji. 

 - Planet Dog Orbee-Tuff Orbee Ball. Piłka planetka, na pewno każdy ją zna. Podobno 
  "Najlepsza piłka na świecie", jednak jej cena nie kusi. Na początku gdy ją zobaczyłam, 
  nie rozumiałam co jest w niej takiego fajnego, przecież to zwykła piłka. Teraz jedna jestem
  jej bardzo ciekawa! 

 - Hoko Piłeczka SPEED. Zwykła piłka, zawsze się przyda. Nie mamy nic z tej firmy, a    wiem, 
  że wielu psiarzy ją poleca. 

 - JW Pet HOL-EE Roller Football.  Mamy już jedną ażurke z JW pet i jest świetna, pies ją 
  uwielbia. Super się nią przeciąga, jest doskonałą nagrodą. Ażurka w kształcie piłki    footballu, myślę, że dobrze się u nas sprawdzi. 


gumowe, na smakołyki


 - KONG Squeezz Jels. Urocza różowa świnka, bardzo mi się spodobała. Miękka,  "żelkowa",  idealna do memłania. Mamy już żabę z JW PET, teraz czas na świnkę! :)

 - Comfy Snacky Strawberry. Produkty comfy bardzo lubie, ich zabawki niedawno zrobiły 
 furorę w psim świecie. Truskawka na smaki, dobra gdy chcemy zająć czymś psa. Poluję 
 na nią już od dawna.

 - Zee.dog Super Toys The Banana. Banan na zdrowe przekąski!  Akcesoria z zee.dog 
  podobały mi się od zawsze, ich nowoczesny desing. A gdy zobaczyłam owoce zabawki
  na przekąski z twierdziłam, że muszę jedną zdobyć. Banan spodobał mi się najbardziej :D



Inności

 - Puller Mini. Puller czyli fioletowa ringa, podobno świetna pomoc treningowa. Podobno      ciągu 20 minut ćwiczeń z pullerem zapewnisz psu aktywność równo 5 km biegu! Na stronie   w której można kupić puller jest dokładna instrukcja jak go używać. Przynam, że jestem 
  bardzo ciekawa.

 -  RAUKI Nanuki S.  Wszystkim znane szarpaki futerkowe, podobno psy za nimi szaleją!
  Feliks uwielbia wszelkie szarpaki, myślę, że futerkowy bardzo się mu spodoba. Dodatkowo
  piłka i amortyzator i te piękne niebiesko-miętowe kolory. Cud, miód, malina :D 


To już wszystko, nie jest tego jakoś strasznie dużo, ale starałam się, żeby była to jednak realna lista- rzeczy, które na prawdę chcę nabyć. Mam nadzieję, że taki luźny pościk wam się spodobał, już niedługo powrócą normalne posty na blogu :) 

pozdrawiamy, L&F

4 komentarze:

  1. Już gdzieś widziałam wish listę- bardzo podoba mi się taki pomysł! Jednak obawiam się, że gdybym ja taką chciała stworzyć byłoby to tyle zabawek, że nikomu nie chciałoby się tego przeglądać ;) Na pewno zamieściłabym w niej, podobnie do Ciebie truskawkę z Comfy, planetkę i jakiś szarpak RAUKI.
    Pozdrowienia!
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie widziałaś u Cookie the dog. ;) Pomysł zaczerpnęłam od nich.

      Usuń
  2. Mam ten sam "problem" co osoba wyżej :D
    Z waszej listy na pewno chcielibyśmy: planetkę, ażurkę, truskawkę i może banana ;) A z tego co słyszałam puller to zwykłe ringo dobrze zareklamowane....

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą listą! My również planujemy większe zakupy - zbliżają się urodziny. Jednakże u nas jest tak, że mamy bardzo dużo zabawek a Sasza się nimi nie bawi xd Pozdrawiamy!
    http://pani-nataszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń